Sumer ride 2012 Novi Sad (Serbia ) - Monte Carlo 3100 km

Aperto da sinisa, 24 Maggio 2012, 22:54:09 PM

« precedente - successivo »

Yoghi

scherzi a parte, mia moglie è proprio di quella città dalla quale partono e ocsi mi sono fatto tradurre le due righe, qualcosa so, magari piu di parlato che di scritto, ma è una lingua abbastanza difficile, con accenti e lettere che da noi si pronunciano in un modo e loro la pronunciano in tutt'altro modo.
Cmq mi fa piacere poter essere, eventualmente di aiuto e, conoscere gente nuova.
Ciao e buona giornata. (felice)
Se c'e' soluzione perché ti preoccupi? Se non c'é soluzione perché ti preoccupi?

sinisa

Citazione da: Yoghi - 17 Giugno 2012, 14:28:11 PM
Cao Sinisa,
ja zivim u Loanu, 100km od Monte Carla, a moja supruga je iz Novog Sada.
Organizovali smo sa mojim drugarima odmor u Beogradu povodom Beerfesta od 13 /08 do 19/08.
Idemo sa oko desetak spaceka.
Ako budes u prolazu van tog perioda, svrati na pice kod nas, to ti je uz put.
Ako budes imao bilo kakav problem u putu, javi se.
Moj broj telefona je +39 333 6519585 Claudio.
Srecan put.
Poštovanje Claudio,
hvala na pozivu i sigurno ce mo se javiti kada budemo prolazili kroz Loano. Devojka i ja krecemo na put 04/08 a vracamo se u Novi Sad 18/08 . Prvo se vidimo u Loanu pa u povratku iz Beograda mozete svratiti kod nas u Novi Sad. Takodje sve sto Vam bude trebalo na putu kroz Srbiju mogu Vam pomoći. Pozdrav  (su)

sinisa


Yoghi

Se c'e' soluzione perché ti preoccupi? Se non c'é soluzione perché ti preoccupi?

sinisa


sinisa


Yoghi

Se c'e' soluzione perché ti preoccupi? Se non c'é soluzione perché ti preoccupi?

Yoghi

Sinisa, mi smo vec u Novom Sadu, morali smo da krenemo ranie. U slucaju da ti nesto treba dok budes prolazio mojim krajem, javi mi se, uputicu te na nekog ko ti moze pomoci.
Se c'e' soluzione perché ti preoccupi? Se non c'é soluzione perché ti preoccupi?

Yoghi

Se c'e' soluzione perché ti preoccupi? Se non c'é soluzione perché ti preoccupi?